2013. november 6., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 55.

Kép forrása
Most, hogy kislányommal faleveleket gyűjtöttünk, kerültek elő vastagabb könyvek és albumok a levelek lepréseléséhez. Ezzel kapcsolatban jutott eszembe a mai kérdés: nektek vannak otthon képes albumjaitok? Művészeti, történelmi, egy-egy országot bemutató, természetről-állatvilágról szóló? Vagy szerintetek nem éri meg többezer forintot kiadni ilyenekre? Még ha gyönyőrű fotók is tarkítják őket.
Az én kedvencem a Vad Ausztrália című képes album - ezzel pár éve leptem meg magam. De inkább ajándékba kaptam eddig albumokat, illetve szüleimnél/nagymamámnál van több belőlük, sorozatok is.

Niki: őszintén szólva, én nem áldozok albumra, viszont gyerekkoromból sok olyan képes, vaskosabb könyvem megmaradt, ami végülis beillik ebbe a kategóriába. Történelmi, élővilágos, emberi testes. 

Eszter: Nekem van egy ilyen több száz oldalas állatos enciklopédiám, azt szoktam levélpréseléshez használni, de néha ki-kinyitom, nagyon érdekes dolgok vannak benne.

SzaMárti: Én nagyon szeretem az ilyen albumokat, korábbi évekből több is van a könyvtáramban.
Sajnos a száma valószínűleg ennyi is marad a belátható időn belül, hacsak valakitől nem kapok ajándékba.
Nekem megérné,ha lenne rá mód.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates