2013. október 2., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 50.

A félszázadik Kíváncsi Szerda bejegyzéshez értünk, és engem ért a megtiszteltetés, hogy kérdezhetek Könyvfaló társaimtól. Mivel kerek a szám, így nálam ünnepinek számít. Ez azt jelenti, hogy ünnepi kérdést teszek most fel Nektek, leginkább a következő nagy ünnephez kapcsolódót. Ez az ünnep pedig a karácsony, amit már most nagyon várok, és töröm a fejem az ajándékokon, s azon, hogy én kinek mit adjak. 


Forrás

Mivel a gazdasági helyzet nem lett jobb a múlt év óta, szokásomhoz híven már hónapokkal az esemény előtt elkezdek tervezni, vásárolni szeretteimnek. Most azonban nem azt kérdezem, hogy milyen könyvet vásároltok szeretteiteknek, hanem azt, hogy milyen könyvet vártok, melyek azok a kötetek, amelyeket szívesen megkapnátok a szeretet ünnepén. Én még nem kifejezetten gondolkodtam el ezen, de szívesen segítségül hívnám a Ti listátokat ahhoz, hogy az enyémet összeállítsam. 

Niki: hű, nehéz kérdés, na meg reménykedek abban, hogy ezek közül még az ünnep előtt, lehetőségem lesz legalább párat olvasni, de azért felsorol 5 könyvet, amik nagyon érdekelnének és nagyon szeretném őket:
Beth Revis: Túl a végtelenen
Simone Elkeles: Láncreakció
Katie Alender: A rossz lányok nem halnak meg
Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás
Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
... És akkor itt inkább abba is hagyom, mert sose érek a sor végére. ;o)

SzaMárti:Én nem olvasni valót szeretnék kapni karácsonyra, hanem egy szép művészeti albumot, mondjuk úgy Csontvárytól korban visszafelé. Címet sajnos nem tudok írni hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates