2013. szeptember 18., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 48.

kép forrása
Mostanában az erotikus könyvekkel van tele a hazai könyvpiac, sorra jelennek meg az ilyen könyvek. Mivel én kedvelem ezt a műfajt, így számomra ez valamilyen szinten pozitív dolog (a minőség romlása már más tészta). Arra lennék kíváncsi, hogy rátok hatással vannak a könyv trendek? Pl. most, hogy az erotikus könyvekkel vagyunk elárasztva, hatással vannak rátok? Több ilyen könyvet olvastok csak azért, mert most ez a divat? Már ha persze olvastok egyáltalán ilyen könyveket. Vagy vonatkoztassunk el az erotikától! Amikor a Twilight után a vámpírok voltak a menők, vagy a Harry Potter után a varázslók, akkor faltátok az ilyen könyveket? Vagy pedig hidegen hagynak titeket, hogy mi a divat, és egyáltalán nem befolyásolják, hogy milyen könyvet vesztek a kezetekbe?

Viki: Én személy szerint szeretem, hogy mindig van valami aktuális, amiből több jelentik meg. Akkor lehet szemezgetni, megismerni magát a műfajt. Ezzel egy gond van, hogy a minőség egyre rosszabb, és ezen nem változtat az sem, hogy minden kötetre rá van írva, hogy ,,bestseller". Viszont nem vagyok elégedett azzal, hogy a kiadók a korábban elkezdett sorozatokat nem folytatják, vagy csak nehezen teszik meg azt. Szóval azért a régi ,,divat" könyveit sem kellene elfelejteni... :P

koalány: Ha megjelenik egy új műfaj, pl. vámpíros, vagy erotikus, az első könyveket mindig elolvasom, ahogyan ezt a Twilight sorozattal is tettem, vagy A szürke ötven árnyalata is érdekelt. A "baj" csak az, amikor az első ilyen könyvek után sorra jön ki a többi, persze lehet köztük jó is, de egy idő után már nekem kicsit sok, hogy mindenki vámpírost/erotikust ír és olvas. Persze tudom, egy idő után minden "divat" lecseng, és jön az újabb hullám, ez erről szól.

Adri könyvmoly:
Szeretem ezeket a trendeket. Így elolvasom azt a műfajú könyvet is, amit amúgy kihagynék.
Viszont egy idő után besokallok, hogy csak ezek a  könyvek jönnek velem szembe mindenhol és juszt is mást olvasok már...

Ani: Egyelőre nem volt olyan trend, ami megérintett volna. Van, hogy beleolvasok egy-egy képviselőbe, szeretek képben lenni, hogy mégis, mi manapság a menő (és lehetőleg nem ítélkezni előre!) - így tettem Harry Potterrel (NAGYON pozitívan csalódtam akkor, még ma is emlékszem) és Szalai Vivennel is (na erre a csalódásra is jól emlékszem :D). Szóval nem követem a trendeket, de igyekszem tartani a lépést. A vámpíros könyveket azért kihagytam, mindennek van határa :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates