2013. szeptember 11., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 47.

Kép forrása
Az iskolakezdéssel kapcsolatban jutott az eszembe a következő kérdés. 
Nektek volt annak idején kedvenc tankönyvetek? Vagy olyan, ami megmaradt az emlékezetetekben?
Emlékszem, hogy osztálytársaimmal mennyire utáltuk a Négyjegyű függvénytáblázatok című, matematika és fizika órákon használt könyvünket. Érdekességként emlékszem viszont a Régen volt, hogy is volt-ra, amelyet felső tagozatban, történetem órán használtunk kiegészítő könyvként. De eszembe jutott még az elsős olvasókönyvem is, az Olvasni tanulok.
Nektek milyen emlékezetes tankönyveitek voltak?

Niki: a Négyjegyű függvénytáblázat nekem is az elsők közt ugrott be. :o) Meg a Száray Miklós féle Történelem I. tankönyv (az elsős törivel meggyűlt a bajom, dög unalom volt), az Irodalmi Szöveggyűjtemény és a Gimnáziumi Kémia I. (még a gondolatára is kiráz a hideg!). Ált. iskolai tankönyvekre egyáltalán nem emlékszem. :o(

Emma: Kedvenc tankönyvet nem tudok mondani, de az biztos, hogy általános iskolás koromban mindig nagyon izgatott voltam évkezdéskor, mindig nagyon kíváncsi voltam már az új könyvekre. Gimiben ez már egészen másképp volt :) Legkevésbé a Blackbird című angol könyvet kedveltem, ugyanis borzasztó nehéz volt, és szörnyű volt állandóan cipelni.

Ani: Az alsós olvasókönyvek (mind), még ma is emlékszem belőle képekre, mesékre, mondákra. Később a német tankönyvünk, a Das Deutschmobil lett a kedvencem, ezt el is tettem emlékbe :) A gimis könyveink között nem volt kiemelkedő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates