2013. július 3., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kiváncsi szerda 39.

http://hu.wikipedia.org
Az elmúlt években egyre inkább foglalkoztat az asztrológia. Több a témát boncolgató könyv kerül a kezembe. Hiszem, hogy "úgy lent, mint mint fent". Eleinte csak a Holdat figyeltem - milyen hatással van rám és a családomra. Ti hogyan viszonyultok a csillagokhoz? Olvastatok már valaha ilyen és hasonló témát?
Adri könyvmoly:
Nem igazán figyelem a csillagokat ilyen szempontból. Egy szép este felnézek az égboltra, megnézem megvannak-e még és ennyi.
Nem is nagyon olvasok hasonló könyveket.
Ami csillagos volt és olvasmány, az Neil Gaiman: Csillagpora, aminek vaj mi kevés köze van a csillagokhoz.

Emma:
Engem már gyerekkoromban is lenyűgöztek a csillagok. Sokat forgattam az Ég és Föld című gyermekenciklopédiát, és kémleltem az eget, hogy milyen csillagképeket vélek felfedezni. Azóta nem nagyon olvastam ilyen témájú könyvet, de még mindig szívesen nézem a csillagokat. A hatásuk, és az asztrológiai is érdekel, de ezekről eddig inkább az internetről tájékozódtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates