2013. május 29., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 34.


A múltkor a könyvtárban válogattam és előfordul velem olyan, hogy a könyvek gerincének a színét (!!!) nézem és leveszem a polcról, ha szimpatikus :) Persze ez legtöbbször akkor történik, ha készületlenül megyek és nincs időm böngészni. Nálatok mennyit vet a latba a külső? Volt már olyan, hogy megvettetek egy könyvet a borító miatt és aztán csalódtatok, netán pozitívan? Szoktatok fülszöveget olvasni a választásnál?


koalány: Ha nem konkrét könyvet keresek a könyvtárban, akkor én is először a gerinceket futom végig. A fülszöveget is elolvasom. Annyiban számít a külső, hogy ha ugyanaz a könyv megvan könyvtári kötésben is meg szép külsőben is, a szépet veszem ki. Befolyásol a borító, de nem csak az alapján választok. Monika Feth: Eperszedő c. könyvének nagyon tetszett a külseje, meg is vettem, de maga a történet egyszer elolvasható volt (azóta már el is cseréltem).

Niki: bevallom, hogy imádom a szép borítókat és totál elvarázsolnak. Ciki vagy sem, de többször előfordult már velem olyan, hogy maga a fülszöveg nem hozott lázba, de a borító olyan szép volt, hogy egyszerűen nem tudtam kihagyni. Aztán persze voltak pofára esések is emiatt. Mint pl. Az elcserélt. Gyönyörű borító, de a "belseje" hagyott azért maga után kivetni valót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates