2013. május 8., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 31.

Több helyen is olvastam mostanában a kortárs magyar szerzők sikeréről, jobb eladási statisztikákat produkálnak sokszor, mint a híres külföldi társaik. Azon gondolkodtam, Nektek van-e kedvencetek, szerettek-e kortárs magyar műveket olvasni?



koalány: Nem nagyon szoktam olvasni kortárs magyar szerzők műveit, ám pont nemrég került kezembe Tóth Krisztina: Pixel című könyve, amely apró kis hétköznapi történetekből épül fel - nekem tetszett. Tóth Krisztina írásait korábban a Nők Lapjából ismertem, már akkor is "bejött" a stílusa.

Niki: őszintén szólva, többnyire én is külföldi kortárs szerzőktől olvasok, de azért a hazaiak közül is vannak kedvenceim. Mint pl. Leiner Laura, Fábián Janka, Lőrincz L. László, Hidasi Judit.

Márti: Nekem nagy kedvencem Müller Péter. Írhatom még Csernus Imrét és Vámos Miklóst. Nem régiben olvastam A. O Esther-t is a fantasy kategóriából. Egy időben Lőrincz L. László fan is voltam, még ifikoromban. Teljesen egyetértek a magyar kortárs szerzők népszerűségével :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates