2012. december 19., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 11.

A második félévem itt a Könyvfalók-on részint azzal telt, hogy elmeséltem, mi mindent találtam a padlásunkon. A legérdekesebb dolgok éppen azok voltak, amiket akár ki is dobhattam volna már rég, de én is és a családom is gyűjtögetők vagyunk, ezért sok az érdekesség. Az irodalmi jelentőségű  kincseket be is mutattam Nektek. Most arra lennék kíváncsi, hogy Nálatok vannak e olyan "már kiolvastam,de nem dobom ki" újság, magazin, füzet kiadvány, sorozat, ami nem könyv, de még szeretnétek őrizni. Tudom, hogy sokan vannak helyszűkében is, de a gyűjtögető, olvasni szerető, nagyon leleményes tud lenni. Szóval: mit gyűjtögettek és hova dugjátok, hogy megmaradjon, de ne is legyen útban?

Adri: Én nagy pakolgató vagyok.
Egyik szobából a másikba pakolom a dolgainkat.
Minden szekrényünk teteje tele van valamivel.
A hálószobánkba alig bírok lépni a könyveimtől, pedig három könyvespolcom is van.
Kismama és baba újságokat, régi ruhás magazinokat gyűjtögetek a padláson, bőszen becsomagolva, hátha kíbírják még talán lesz helyük.

Niki: gyerekkoromban levélpapírt, képeslapot, szalvétát gyűjtöttem, aztán tizenévesen magazinokat. Ma már kimondottan nem gyűjtögetek semmit. Na jó, a könyvjelzők mindig jól jönnek, azokból szoktam spájzolni, de nem olyan szinten, hogy állandóan venném őket. :o) Amúgy nem gyűjtögetek, max. tapasztalatot. ;o) 

Ani: Én is nagy gyűjtögető voltam gyerekkoromban: szalvéták, levélpapírok, borítékok. Ma már a helyszűke ezt megnehezíti, de  a receptes újságokat például mind a mai napig elpakolom. Volt olyan időszakom, amikor a netről nyomtatott recepteket is lefűztem szépen téma szerint, de amikor már 3 nagy lefűző is tele volt, akkor megálljt parancsoltam magamnak. Most főleg a netről gyűjtök képeket (már töménytelen mennyiségben találhatóak a gépemen), ezeket csak úgy hangulatozásnak szoktam nézegetni, ha van időm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates