2012. április 26., csütörtök

Paulo Coelho: Tizenegy perc

Talán az egyik legnépszerűbb spirituális író, én mégis évekig kerülgettem. A tizenegy perc az első könyv, amit olvastam Tőle, és biztos vagyok abban, hogy nem a utolsó. Sőt, a következő hónapban csak tőle fogok olvasni.
Annak a fajta spiritualitásnak, ami ebben a könyvben megjelent, élet-szaga van. Egy örömlány történetét meséli el, amiben tulajdonképpen semmi "meglepő" nincs, hiszen számtalan könyv íródott már a témában a Pretty Woman-ról nem is beszélve. Coelho viszont az egészbe beletette a saját lelkét, és fantasztikus módon megjeleníti a főszereplő lelkivilágát, rajta keresztül pedig a többiekét.
Ahogy olvastam a regényt többször meglepett, mennyire le tudj írni a női lelket, milyen szépen visszaadja azt, hogy mit játszódik le a nőkben. Végülis a könyv végén kiderül a titok nyitja; kiderül hogyan is volt képes erre a férfi író Coelho.
A szexualitásról szól, annak mélységeiről és a beteljesült szerelemről, ami két egymásra talált lélek tánca. Őszintén szólva én rátenném a 18-as karikát. Vannak benne olyan részek, amihez én úgy érzem kell egy bizonyos fokú érettség, talán még a 28-as karikát is rátenném :) Ha mégis valaki korábban a kezébe veszi , mindenképp az események mögöttes tartalmára fókuszáljon.
Én több jelenetet is megkönnyeztem és nem egyszer bevillant a végkifejlettől függetlenül, hogy csak a lányomnak ne kelljen ezeken a mélységeken átmenni soha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates