2010. augusztus 12., csütörtök

# szórakoztató irodalom

Fejős Éva: Hotel Bali


Négy barátnő, akiknek a közös múltja titkot rejt. Olvasható a könyv borítóján.
Négy barátnő - már sugallja, hogy csajos regénnyel van dolgunk, ám hamar ki is derül, hogy a nagy barátság ellenére ők négyen már tizenhét éve nem is hallottak egymásról. Hogy miért?

Tizenévesen Budapesten, egy mámoros és tragédiába torkolló buli után fogadalmat tesznek, hogy elhagyják az országot. Máshol kezdenek új életet, ahol a múlt nem éri el őket. Megesküsznek: tizenhét év múlva újra találkoznak...

Nem vártam sokat a regénytől, azért vettem a kezembe, mert valami nagyon-nagyon lájtosra vágytam épp.
Ám pl. az mégis nagyon idegesített, hogy minimum harmincszor hangzik el a tizenhét éve és a göcsben állt a gyomra kifejezések.
Az meg nagyon jellemző az emberekre, hogyha baj éri őket, menekülnek külföldre - mert attól ugye megoldódik a probléma. Mondjuk a három lány mind megtalálta kint a számítását: Gabi a világhírű teniszező unokaöccsét menedzseli, Szilvi regényt ír és esküvőre készül, Dóra meg hotelt vezet Balin (gondolom innen a cím is). Lelkileg azonban nyomasztja őket a közös bűn, a titkos múlt, amitől ugye tizenhét éve görcsbe áll a gyomruk. :)

És hogy a negyedik lánnyal mi lett? Aki Magyarországon maradt? Az elején ő a legjelentéktelenebb szereplő, aztán kiderül, hogy mégis ő volt a legravaszabb? A regény ugyanis tartalmaz egy nem várt, meghökkentő fordulatot! No innen már egészen más volt olvasni a történetet!

Ám végül is nem rossz kis könyv. Könnyed olvasmány, egy este alatt elolvasható. (Nekem azért volt két este, mert a nem várt csavar után azt mondtam, Na ne!, és inkább lefeküdtem aludni.)
Aki egy laza, csajos regényre vágyik, az biztos nem fog csalódni!

Niki és Nixy beszámolóját is elolvashatjátok erről a könyvről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates