2009. december 22., kedd

# szépirodalom

Max Lucado - Értékes vagy

Ez is egy könyv, amit a diákoknak sokszor felolvastam. Szerintem a szép illusztrációival olcsó, de igazán értékes ajándék lehet a Karácsonyfa alá.

ITT elolvashatjátok az egész rövid kis történetet.

Fülszöveg: "Az apró, fából készült emberkék, a foltmanók nap mint nap ugyanazt teszik: arany csillagokat vagy szürke pontokat ragasztgatnak egymásra.Max Lucado szívet melengető meséjében Éli, a fafaragómester segítségével Pancsinelló felismeri, hogy milyen értékes - függetlenül attól, hogy a többi foltmanó mit gondol róla."

Többnyire önismereti gyakorlatok keretében olvastam fel. Utána beszélgettünk arról, ki melyik folt manó szerepével tudna jobban azonosulni.
Próbálom arra terelni a gyerekeket, hogy a feltétel nélküli szeretet képessé teszi őket arra, hogy egészséges, pozitív énképet alakítsanak ki magukról.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a történet! Csak azt sajnálom h nem olvastam korábban, úgy tinikoromban, akkor eléggé szürke foltos manónak éreztem magam...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszett, én még egy jót bőgtem is rajta. :_(

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates