2010. február 3., szerda

# szépirodalom

Méhes György: Emmi


Ez volt az első könyv, amit olvastam Méhes Györgytől. Elolvastam és semmi mondanivalója nem volt szerintem. Olvastam, olvastam és kész. Lehet, hogy velem van a baj, de valahogy nekem nem jött be...
A történet a 20. század elején játszódik, patinás polgári világban. Egy énekesnő kettétört életéről szól. Élete legfontosabb estéjén balaset éi és ezzel ketté tör az élete... A világ szépen-lassan megfeledkezik róla. A könyv azt mutatja be, hogy ő és a könyezet hogyan tudta, tudja feldolgozni ezt a törést.

2 megjegyzés:

  1. :) Hirtelen én sem tudnám miről szólt is pontosan az Orsolya, a Gina vagy akár a Kolozsvári milliomosok... Nem is ez a lényeg szerintem, hanem ahogy Erdélybe kalauzol az "erdéyi nagy mesélő"... Én nagyon szeretem, ha hozzájutok majd elolvasom azért az Emmit is.

    VálaszTörlés
  2. Igaz, Erdélyben jártam már sokszor, a táj nagyon szép. De pl. Wass Albert könyveit se szeretem olvasni, valahogy a stílus nem tetszik, nem tudom, miért... :-(

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates