2017. július 9., vasárnap

Amy Harmon: Arctalan szerelem

Kiadó:Twister Media Kft.
Oldalak száma:365
Borító:PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly:330 gr
ISBN:9786155631061
Nyelv:MAGYAR
Kiadás éve:2016
Fordító: Marczali Ferenc

Az Arctalan szerelem egy kisváros története, ahonnan öt fiatalember indul el a háborúba, de közülük csak egy tér vissza. Az Arctalan szerelem a gyász története: a közös gyászé, az egyéni gyászé, a szépség, az élet és az önazonosság elvesztése fölötti gyászé. Az Arctalan szerelem egy lány szerelmének a története, amit egy megtört fiú iránt érez, és egy sebesült harcosé, akit ez az érzés egy hétköznapi lányhoz fűz. Az Arctalan szerelem a vigasztaló barátság története, a rendkívüli hősiességé, és egy olyan, modern A szépség és a szörnyeteg-mese, amely megmutatja, hogy mindannyiunkban megtalálható egy kicsi a szépségből, és egy kicsi a szörnyetegből is.

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦

Több ember ajánlotta nekem ezt a könyvet, akiktől persze nem egyforma véleményt kaptam erről. Egy idő után úgy éreztem, hogy ha már ennyire sok ajánlást kaptam egy ennyire megosztó könyvről, ideje nekem is elolvasnom. A könyvet nagy érdeklődés övezte, sokan várták a magyar nyelvű fordítását. Nem is értettem, mire ez a nagy felhajtás, de hamar rá kellett jönnöm, hogy de kár, hogy nem olvastam hamarabb.

"A régi görögök hittek benne, hogy a halál után minden lélek – a jók és a rosszak egyaránt - leereszkedik a Föld mélyére, Hádész alvilági birodalmába, és ott marad az idők végezetéig - olvasta fel Bailey a szöveget, miközben tekintete sebesen siklott a lapon."

2016-ban jelent meg a Twister Media jóvoltából hazánkban is Amy Harmon: Arctalan szerelem című regénye.
A borítót nagyon eredetinek, kifejezőnek találom, ami hűen ábrázolja a könyvet.
A fülszöveg elég részletes leírást ad a történetről. Ami nekem elsőnek eszembe jutott a könyvben történtekről, az az, hogy egy nagyon érzelmekkel teli, nagy jelentőségekkel bíró esemény tárul elénk olvasás közben. Kifejező, érzelmekben gazdag romantikus történet jelenik meg, amiben nagy jelentősége van az összetartásnak is, barátságnak is. Kétségek, érzelmi sokkok és tragédiák sora tárul elénk. A karakterek kidolgozottak, szerethetőek és életszerűek.
Érdekes volt szeptember 11-ről olvasni regény formájában, ami nekem egészen már megvilágításba helyzete az akkori eseményeket. Érdekes, őszinte volt.
Összességében a könyvet nagyon különlegesnek, egyedinek tartom, mert egyszerre tudott jelen lenni egy regényben a fájdalom, a búskomorság, a romantika, az érzelem, a szerelem, a történelem.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése