2017. június 28., szerda

Kíváncsi Szerda 233.



Van olyan kötelező olvasmány, amit középiskolában nem szerettél, de pár évre rá kiderült, hogy nem is olyan rossz? 


koalány: Nekem általánosban volt Jókai: Az aranyember, amivel nagyon nehezen haladtam, de felnőtt fejjel, mikor újból elolvastam, az egyik kedvenc klasszikusom lett. Középiskolában a legtöbb kötelezőt szerettem, amit meg nem, azt később sem szerettem meg (pl. Szigeti veszedelem).



Vhrai:  Igen, van. Bulgakov: A Mester és Margarita. Ezt vagy 15 év után, többszöri nekifutásra sikerült elolvasni. Sokáig ez volt az egyetlen könyv, amit mindig félbe hagytam.  Egyszer aztán nekiduráltam magam, hogy akkor is "végigverekedem" magam rajta, akkor egy lendülettel végig is olvastam. Utólag nem is értettem mi volt ebben annyira szörnyű. :) 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése