2017. június 9., péntek

Jodi Ellen Malpas: Egy éjszaka ígérete

Kiadó: MŰVELT NÉP KÖNYVKIADÓ

Oldalak száma: 495

Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT

Súly: 386 gr

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2016

Fordító: Hoppán Eszter

Livynek azonnal feltűnik, amint besétál a kávézóba. Lélegzetelállítóan jóképű, olyan áthatóan kék tekintettel, hogy majdnem kiszolgálni is elfelejtik. És amikor kimegy az ajtón, Livy azt gondolja, hogy soha többet nem fogja látni. De aztán megtalálja a szalvétára írt üzenetet, melyen az aláírás: "M".
A férfi csupán egyetlen éjszakát akar, hogy kényeztesse őt. Semmi érzelmet, semmi kötődést - semmi más, csak kéjt. Minden védőfal, amit Livy maga köré emelt magányos élete során, egyszeriben leomlással fenyeget ezzel a zavarbaejtő emberrel szemben. Célratörő, mégis jólnevelt. Úriember, mégis fensőbbséges. Szenvedélyes, mégis érzelemmentes. A vonzalom azonban oly erős, hogy Livy képtelen bármit is megtagadni tőle... beleértve önmagát is.
M valami olyan, mélyen lappangó, függőségbe taszító vágyat ébreszt fel Livyben, melynek létezését a lány addig nem is sejtette, és melyet, félő, csak ő elégíthet ki. De a lány érzi, hogy a gyors autók, a drága öltönyök és fényűző lakás mögött egy sebzett személyiség rejtőzik.
Ahhoz, hogy testestül-lelkestül az övé legyen, Livynek fényt kell derítenie a sötét titokra. Valóságos megszállottsággal merül el a férfi világában, próbálja legyőzni a védőpajzsait, pedig ez a megszállottság azzal fenyeget, hogy visszavonhatatlanul összetöri a szívét...

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦

Több ember ajánlotta nekem ezt a könyvet, akiktől persze nem egyforma véleményt kaptam erről. Egy idő után úgy éreztem, hogy ha már ennyire sok ajánlást kaptam egy ennyire megosztó könyvről, ideje nekem is elolvasnom.
Igaz, kiszámítható, egyszerű és néha eseménytelen volt a könyv, de érdekes, laza, romantikus, néha erotikus volt és vártam, hogy mi lesz a vége. 

Miben látható annak az oka, hogy az enyhén pikáns romantikus művek, most ekkora népszerűségnek örvendenek?

A nők tagadhatatlanul imádják a romantikát, az erotikát, amit nem mindig kapnak meg. Okolhatjuk a férfiakat is ezért, (más a genetikájuk, más kódot hordoznak - olvassuk számos magazin oldalán) de a női igény is valahol elvész a mindennapi rutinban, fáradtságban, megszokásban. Másik oldalon, pedig a tehetem - e, ezt vagy azt a szexben, mit tehetek, ami nem tabu, vagy éppen, hogy az… Hogyan számolok el magammal, a lelkiismeretemmel, mit kezdek a gátjaimmal, stb. belső kérdéskörrel húzzák vissza vágyaikat a nők. Az erotika, a merész, a mindennapi rutintól elszakadó érzékiség, a saját test megismerésének lehetősége sejlik az ilyen típusú könyvekben, ez az oka az egyre terjedő sikerüknek. 

Nagy izgalommal vártam, hogy elolvashassam ezt a könyvet. Azért vártam, mert volt alkalmam nekem is elolvasni A szürke ötven árnyalatát és elég sok mindenkinek ebben a témában ez a nagy favorit és érdekelt, hogy más hogyan ragad meg hasonló témát.

Az említett E. L. James regényhez 2012-ben volt „szerencsém”. Azért tettem idézőjelbe, mert borzalmas könyvnek tartom. Olyannyira borzalmasnak, hogy végig se olvastam, hanem a 160. oldal környékén abbahagytam. Emiatt kicsit féltem is, hogy milyen lesz ez a könyv, kicsit pesszimistán is álltam hozzá. A rossz tapasztalataim ellenére egy nagyon jó könyvhöz volt szerencsém. 
Izgalommal és erotikával teli regényhez volt szerencsém. A történet tele volt meglepő és váratlan fordulatokkal, a karakterek remekül ki voltak dolgozva. A mű olvasása alatt egyszer sem unatkoztam, szívesen olvasnék folytatást…. :-)
 
Olyanoknak ajánlanám ezt a könyvet, akiket érdekelnek az erotikus regények.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése