2017. április 26., szerda

Kíváncsi Szerda 229.




A könyves blogot írók nagy része használja a moly.hu oldalt.

A Molyt 2008 decemberében alapította Nagy Bence. A cél egy olyan hely létrehozása volt, ahol az emberek megbeszélhetik olvasmányaikat, és mások javaslatai alapján kiválaszthatják a következőt. Így jött létre az első magyar olvasói közösségi oldal.

Regisztrál vagy a moly.hu-n? Ha igen, mióta?
Használod a csillagozós értékelési rendszert?
Részt veszel-e valamilyen kihíváson?
Használod a kívánságlistát?
Csatlakoztál valamelyik zónához?
A frisseket rendszeresen elolvasod, vagy bátran használod a törlés gombot?


koalány: Már 7 éve moly vagyok, bár nem vagyok egy aktív tag. Főleg arra használom, hogy megjelölöm, milyen könyveket olvasok épp. Csillagozni (értékelni) is szoktam. A frisseket főleg csak átpörgetem. Viszont egy-két kihíváson már vettem részt.

Adri könyvmoly: 7 éve molyolok már. Csillagozok mindenképpen, de értékelések néha elmaradnak. Illetve már csak rövid verziók kerülnek fel. A kihívásokat már hanyagolom egy ideje, idő hiányában. Frisseket átnézem, ha tetemes mennyiség összegyűlik. Van zóna, ahol jelen vagyok, de saját, létrehozott zónám is van.
Jó dolog a moly!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése