2017. április 12., szerda

Kíváncsi Szerda 227.



A könyves blogot írók nagy része használja a moly.hu oldalt.

A Molyt 2008 decemberében alapította Nagy Bence. A cél egy olyan hely létrehozása volt, ahol az emberek megbeszélhetik olvasmányaikat, és mások javaslatai alapján kiválaszthatják a következőt. Így jött létre az első magyar olvasói közösségi oldal.

Regisztrál vagy a moly.hu-n? Ha igen, mióta?
Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?
Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?
Milyen könyvet adtál utoljára hozzá a várólistádhoz?

koalány: Hihetetlen, de már 7 éve moly vagyok! Ez azt jelenti, kb. 2010 óta. Utoljára A szív ébredése c. könyvet jelöltem be olvasottként (erről már írtam is a saját blogomban), jelenleg pedig A remény hajnala c. könyvet olvasom. A várólistámon már egy ideje egy svéd krimi szerepel, de nem kezdtem még bele, mert mindig akadt valami más.

Adri könyvmoly: 7 éve moly vagyok már, nem csak lélekben. 
Az aktuális olvasmányaim: 

Eyn: Fénysugár az éjből

John Corey Whaley: Kobak 

Szabó Magda: Tündér Lala

Gregus Gábor: Pillanatnyi elmezavar


És amit utoljára olvastam, az a 
Kass Morgan: Huszonegy nap
>
Szabó Magda: Sziget-kék
>
Kurt Hörtenhuber: A szeretet nagykövete

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése