2017. február 10., péntek

Mia Asher: Laza erkölcsök

Kiadó: MŰVELT NÉP KÖNYVKIADÓ
Oldalak száma: 286
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 232 gr
ISBN: 9786155676253
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2016
Sorozat: ERKÖLCSÖK

Eladom a lelkem, de nem érdekel. A szerelem önző A nevem Blaire. Én vagyok a rosszlány. A másik nő. Aki végül sosem kapja meg a pasit. Én bukom a gazdag pasikra. A kurva. A gyökértelen. Akit imádtok gyűlölni. Én is utálom magam Mindenkinek van egy története. Készen álltok az enyémre?

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦

Több ember ajánlotta nekem ezt a könyvet, akiktől persze nem egyforma véleményt kaptam erről. Egy idő után úgy éreztem, hogy ha már ennyire sok ajánlást kaptam egy ennyire megosztó könyvről, ideje nekem is elolvasnom.

Nem számít, hogy mit csinálunk, fő az, hogy vele legyek. Csak az ő arcát 
látom, és nem kívánok mást, csak az érintését. Vele lenni könnyű. Mágikus 
érzés. Ő jelenti a nyarat, csókjai pedig a meleg napfényt. Mellette nyalókákra 
és nevetésre gondolok. Szabadnak érzem magam. 

Valahányszor együtt vagyunk, szinte hallom heves szívverésem, érzem, ahogy 
a vér a fejembe tódul, és közelségétől testem lángra gyullad. Félelem, gyönyör 
és izgalom futkos bennem, összekeverednek, és a végén már nem tudom, hogy 
hol kezdődik az egyik és ér véget a másik. Idő azonban nincs, hogy gondolkodjam
vagy rendet tegyek érzéseim között. 

Tudom, hogy egyfajta álomban élek, és amikor felébredek, minden összeomlik 
majd bennem és elégek, de még nem hagyom, hogy a valóság belépjen ebbe 
az álomvilágba. 

Nem engedem.

Az ismerősök véleménye és a fülszöveg alapján egy teljesen más típusú könyvre számítottam, Olyanra, ami pl. tele van erotikus jelenetekkel. Ezzel szemben egy nagyon kedvelhet, érdekes könyvet olvashattam. Az előbbi idézetből is kitűnik, hogy érzelmekben gazdag, nagyon romantikus is.
A szereplők kedvelhetőek, olyanok, akikről szívesen olvasna még az ember.
Úgy gondolom, hogy e történet folytatása nagyon izgalmakat, fordulatokat rejthet magában és nagyon várom, hogy elolvashassam a többi részt.



A könyvet köszönöm a Művelt Nép Könyvkiadónak!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése