2017. február 2., csütörtök

Louise Jensen: A nővér

MŰVELT NÉP KÖNYVKIADÓ KFT, 2016
442 oldal
Kötés: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
ISBN: 9786155676291

Valami szörnyűséget követtem el, Grace. Remélem, meg tudsz nekem bocsátani.
Grace teljesen megváltozott a legjobb barátnője, Charlie halála óta. Kísértik az utolsó találkozásukkor mondott szavai, s miközben a válaszokat keresi, kinyitja Charlie régi emlékdobozát. Bizony sok mindent nem tudott a legközelebbi barátnőjéről.

Amikor kutatni kezd a lány édesapja után, jelentkezik nála Anna, aki azt állítja, hogy Charlie testvére. Grace számára ez olyan, mintha új családtagra lelne, és Anna csakhamar fölöttébb otthonosan érzi magát Grace és a barátja, Dan házában.
Valami azonban nem stimmel. Eltűnnek dolgok, Dan furán viselkedik, Grace pedig biztos benne, hogy követik. Mindez csak az ő elméjének a szüleménye, vagy szörnyű veszélyben van, ahogy egyre közelebb kerül az igazság felderítéséhez Charlie-val és Dannel kapcsolatban?
Semmit nem tehetett volna, hogy megmentse Charlie-t... Vagy mégis??

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦

Több ember ajánlotta nekem ezt a könyvet, akiktől persze nem egyforma véleményt kaptam erről. Egy idő után úgy éreztem, hogy ha már ennyire sok ajánlást kaptam egy ennyire megosztó könyvről, ideje nekem is elolvasnom.
Régen olvastam már olyan könyvet, ami ki tudott kapcsolni- ez ilyen volt. Számomra egy könnyed olvasmány volt, ami végig érdekes volt. Nagyon érdekelt folyamatosan, hogy hogyan fog zárulni a történet, mert tele volt mindig csavarral. Igaz, a karakterek kidolgozottságán még lehetett volna mit finomítani.
A könyv nagyon sok mindenről szólt, ami akár a való életben is megtörténhet: a szerelemről, a döntésekről, a felelősségről, az emberi hibákról.
Nagyon jó könyv volt, mert rámutat arra, hogy meg kell tanulnunk átgondolni a dolgokat. A döntéseinknek nagy súlya van. A felnőtt kori életünket nagyban befolyásolják a gyermekkorban történt dolgok. A megbocsátás is tanulható.
Ez volt az írónő első könyve. Remélem, mihamarabb olvashattunk tőle egy újabb könyvet.


A könyvet köszönöm a Művelt Nép Könyvkiadónak!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése