2017. február 3., péntek

E. K. Blair: Bang

Kiadó: MŰVELT NÉP KÖNYVKIADÓ
Oldalak száma: 446
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 360 gr
ISBN: 9786155676017
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2016
Sorozat: A FEKETE LÓTUSZ
Fordító: Medgyesi Csilla

Úgy mondják, amikor bosszút állsz, elveszíted az ártatlanságod egy darabját. Csakhogy én nem vagyok ártatlan. Ellopták az ártatlanságomat. Nagyon régen ragadták el tőlem, azzal az élettel együtt, amit élhettem volna. És vele a lelkemet, az álmokkal és reményekkel teli ártatlan szívemet, amellyel megszülettem. Odalett. Eltűnt. És még választásom sem volt. Gyászoltam azt az életet. Gyászoltam az esélyeket. Eddig. Most készen állok visszavenni azt, ami mindvégig engem illetett. De minden tervben ott rejlik egy végzetes hiba. Olykor ez nem más, mint a szív.

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦

Több ember ajánlotta nekem ezt a könyvet, akiktől persze nem egyforma véleményt kaptam erről. Egy idő után úgy éreztem, hogy ha már ennyire sok ajánlást kaptam egy ennyire megosztó könyvről, ideje nekem is elolvasnom.
Nagyon érdekelt folyamatosan az olvasás alatt, hogy hogyan fog zárulni a történet, mert tele volt mindig csavarral, az írónő az izgalmakat pedig csak a végére tartogatta….. Az az érzésem maradt a végére, hogy jaj de kár, hogy nincs meg a folytatása….

Egy érdekes, felkavaró történetű könyvet olvastam el ezzel, amiben minden szereplő karaktere nagyon jól ki volt alakítva. A regény nagyon jól fel lett építve.

Röviden a történet:
Két síkon fut: múlt és jelen. A főszereplő, Nina elmeséli, hogy gyerekkorában min ment keresztül a nevelőszüleinél. Sok szenvedés érte ekkor és ezért bosszút szeretne állni.
Egyes embereket a sértések megbocsátásra, másokat bosszúra késztetnek.

A megbocsátás békésebb életre ad lehetőséget, viszont “sokba kerülhet” az egyéni érdekek és a büszkeség szempontjából.  Általánosságban a sérelmeit nehezebben felejti el az az ember, aki kevésbé barátságos, akinek kevés az önbecsülése. 
Ha valaki megbánt, akár fizikailag, akár érzelmileg, döntést kell hoznod. Használhatod az energiádat arra, hogy helyreállj vagy arra, hogy bosszút állj.
Egyszerre azonban nem teheted mindkettőt.

A könyv vége nagyon fel lett pörgetve, sok nyitott kérdést hagyott, ami után szerintem mindenki szeretné kézbe venni a következő részt.

Igaz, eléggé fájdalmas, szívbe markoló volt ez a történet, de nagyon olvastatta magát. Nagyon várom a következő részt!


A könyvet köszönöm a Művelt Nép Könyvkiadónak!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése