2017. február 9., csütörtök

Aurora Rose Reynolds: November előtt

Kiadó: MŰVELT NÉP KÖNYVKIADÓ
Oldalak száma: 414
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 332 gr
ISBN: 9786155676154
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2016
Fordító: Debreczeni Kinga

November: Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom. A klubban ismertem meg Asher Maysont. Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit. Asher: Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem November előtt....

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦

Több ember ajánlotta nekem ezt a könyvet, akiktől persze nem egyforma véleményt kaptam erről. Egy idő után úgy éreztem, hogy ha már ennyire sok ajánlást kaptam egy ennyire megosztó könyvről, ideje nekem is elolvasnom.
Igaz, kiszámítható, egyszerű és néha eseménytelen volt a könyv, de érdekes, laza, romantikus, néha erotikus volt és vártam, hogy mi lesz a vége. 
A szereplők kedvelhetőek, bár néha Asher túlzottan nyomult és néha idegesítő volt.
Úgy gondolom, hogy a könyv egy kicsivel több izgalmat elbírt volna, több fordulatot lehetett volna még beleírni a cselekménybe, de ennek ellenére egy sorozat első kötetének nagyon jó, mert még sok mindent ki lehet hozni. Várom a folytatásokat.


A könyvet köszönöm a Művelt Nép Könyvkiadónak!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése