2016. július 27., szerda

Kíváncsi Szerda 196.



Tagja vagy valamilyen könyvklubnak?

Ha igen, akkor mióta? Ha nem, akkor miért nem?

Niki: ha könyvklubnak nevezhető ez a blog, akkor igen, tagja vagyok ennek a klubnak 2010 óta. :o) De amúgy a szó szoros értelmében nem vagyok tagja könyvklubnak. És miért nem? Tán azért, mert nem találtam olyat ami a közelemben lenne.

Adri könyvmoly: A Könyvfalók csoporton kívül még három könyves klub tagja vagyok. Helyileg a könyvtárunknak van egy Könyvklubja minden szerdán. Továbbá a Kildara könyvcsoportnak is tagja vagyok és a Mini-Könyvmolyklub majdnem minden évében is jelen voltam eddig.

koalány: A Könyvfalóknak, ugye ez egyértelmű, illetve a Moly-on vagyok még fent már legalább 6 éve. Nem vagyok egy aktív, mindenhez kommentelő, folyton nyüzsgő tag, "csak" az olvasmányaimat jelölgetem, ami nagyon hasznos.

Kritta: A Könyvfalók oldalnak tagja vagyok, amennyiben ez is könyvklubnak számít, de voltam tagja a Vegazus féle Mini Könyvklubnak is, azonban a sci-fi, fantasy nem áll annyira közel hozzám, így a téma miatt nem folytattam. Molyon is részt vettem közös olvasásban, a Ne bántsátok a feketerigót olvashattam többed magammal egyszerre, szóval az is egyfajta klub volt. A szó hagyományos értelmébe vett összeülős, kibeszélős klubnak nem vagyok tagja, sajnos.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése