2016. január 27., szerda

Kíváncsi Szerda 170.




Van olyan író, akivel találkoztál már személyesen is?




koalány: Magyar írókkal már természetesen találkoztam. Legutóbb pl. D. Tóth Krisztával a Könyvhéten, korábban Lázár Ervinnel, Szakonyi Károllyal különböző irodalmi rendezvényeken. 

Külföldi íróval viszont még nem találkoztam személyesen.

kritta: Igen, magyar írókkal találkoztam már, de külföldi íróval sajnos még nem sikerült találkoznom. Magyar írók közül az egyik legemlékezetesebb találkozásom Lőrincz L. Lászlóval volt, nagyon elragadó személyiség, örültem, hogy találkozhattam vele. Idén már készülök a Könyvfesztiválra és  a Könyvhétre is, majd kiderül kivel sikerül dedikáltatnom és találkoznom. 

Adri könyvmoly: Kis város és itt sok kulturális esemény nincs. Akivel mégis sikerült találkoznom az Rupáner-Gallé Margó, aki nem messze lakik tőlünk. remélem azért bővülni fog a repertoárom majd és nem csak írásban és szóban tudok beszélni írókkal nap mint nap.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése