2015. december 30., szerda

Kíváncsi Szerda 166.




Különböző fórumokon, webshopokon, a kiadók honlapján és hírleveleiben előre tájékozódhatunk, hogy  melyek azok a könyvek, amik várhatóan hamarosan megjelennek.

Mely könyvek vásárlását tervezted be 2016-ban?


Adri könyvmoly: Addig jó, míg nem tervezek. A kívánságlistám hatalmas. Szeretek nem előre tervezni, hanem az éppen akciós termékekre, a "megláttam és megszerettem-re(megszereztem-re)" esküszöm inkább.


Kritta: Huha, már nézegetem a jövő évi kínálatot, ami még közel sem teljese, de már így is nagyon-nagyon sok könyvet kinéztem magamnak és feltettem a virtuális kívánságlistámra. 
A teljesség igénye nélkül: Borsa Brown: Az Arab szeretője, Rachel Gibson: Szerelmi katasztrófák, Kendall Kulper:A só és vihar boszorkánya (most ezt várom a legjobban), Janet Evanovich-Lee Goldberg: A nagy hajsza 2., David McCullough: A Wright fivérek. Tovább is van, mondjam még?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése