2015. november 25., szerda

Kíváncsi Szerda 161.





Elkezdett havazni, ezért úgy döntöttél, hógolyócsatába kezdesz. Melyik kitalált szereplővel szeretnél hógolyózni?

Adri könyvmoly:
Nem vagyok valami nagy hógolyózó. nem szeretem a telet és a hideget, havat. Talán azért A Beavatott jó fiújávall Négyessel és Trissel beneveznék egy hógolyós buliba.
Vagy Papp Dóra Tükörlelkek szereplőivel.

koalány: A hógolyózás fiatalos, bulis dolog, így én a Szent Johanna Gimi szereplőivel hógolyóznék! Persze úgy lenne a legjobb, ha én is gimis lennék közben :)

kritta: Nagyon szeretem a hógolyózást, szánkózást, így szívesen benne lennék egy ilyen buliban. Nagyon szívesen hógolyóznék Becky-vel Sohie Kinsella boltkóros főszereplőjével, vagy éppen M.C. Beaton Hamish Machbeth főhősével, ő biztos igazi bolondozós hógolyócsatát vívna, illetve egyik idei kedvenc könyvem főszereplőivel Eleanorral és Parkkal is szívesen csatáznék.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése