2015. november 4., szerda

Kíváncsi Szerda 158.



Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

koalány: Nem firkálok sosem könyvbe, bár nekem is volt már olyan, hogy könyvtári könyvben jegyzeteléseket találtam ill. mikor valaki kijavította a helyesírási hibákat. Mondjuk ez utóbbit én is megtenném, főleg a mai, új könyvek hemzsegnek sajnos a hibáktól. De amúgy nem írnék könyvbe. Egyetlen kivétel van: a tankönyvek, azokban aláhúzogatok, margóra írok megjegyzéseket stb.


Adri könyvmoly:
Nem szeretem megbecsteleníteni a könyveket írással, aláhúzással, firkálással. Inkább kiírom a nekem tetsző idézeteket. Viszont szeretek úgy kapni könyvet, hogy van benne kis vers, aláírás, hozzám szóló gondolat. És a dedikált könyvek a gyengéim.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése