2015. július 1., szerda

Kíváncsi Szerda 141.



Sokan olvasás mellett „melléktevékenységet” végeznek, pl. almát esznek, teát isznak.



Szoktál nassolni olvasás közben? Ha igen, mit? 
Mit szeretsz iszogatni olvasás közben? 
Hogyan és miért alakult ki ez a szokásod?

koalány: Alapból nem vagyok híve az olvasás közbeni nassolásnak (ld. összemaszatolom a könyvet, csokis kézzel nem tudok lapozni stb stb), de pl. almát néha szoktam enni olvasás közben. Télen, vagy hidegebb időben teázni is szoktam, bevackolom magam az ágyra vagy a babzsákfotelbe, és magam mellé teszem a forró teát és azt kortyolgatom, úgy az igazi.

Eszter: Én is egyet értek az előttem szólóval, hogy kissé macerás evés közben olvasni, nem egyszer esett már meg velem, hogy amikor például chipset ettem olvasás közben, egy kicsit zsíros lett a lap, vagy ilyesmi. Viszont egy tál popcornra vagy felvágott gyümölcsre bármikor kapható vagyok, ahogy egy jó teára is. :)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése