2015. április 24., péntek

Programajánló

2015. április 24-én 16.30 órakor a szombathelyi Megyeházán (Szombathely, Berzsenyi tér 1.) kerül bemutatásra a Szülőföld Könyvkiadó gondozásában megjelenő "Őrségi hangulatok - Egy nemzeti park képekben" című kötet, melyhez Borbás Marcsi írt ajánlót. 


A könyvben versekkel kiegészített, más tájegységekkel összehasonlíthatatlan fotókat találunk. Az Őrség hangulata, élővilága jelenik meg a kötet oldalain, képzeletbeli kirándulásra hívva az olvasót. 
"A mit sem sejtő utazó először nem érti, miért került olyan váratlanul és visszavonhatatlanul az Őrség hatása alá. Én is így voltam ezzel, amikor első kirándulásaimat tettem a vidéken. Ma már - egy kis szalafői porta gazdájaként - talán kapiskálom, mi történt. Beléptem a mesébe." - olvashatjuk a könyv hátsó borítóján. 
A könyvbemutatón köszöntőt mond Dr. Kondora Bálint, a Vas Megyei Közgyűlés alelnöke, V. Németh Zsolt, Környezetügyért, agrárfejlesztésért és hungarikumokért felelős államtitkár. 
A könyvet Dr. Markovics Tibor, az Őrségi Nemzeti Park igazgatója mutatja be.

(Forrás:  http://vaskarika.hu/hirek/reszletek/9972/orsegi_hangulatok-konyvbemutato_a_megyehazan_apr_24/)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése