2015. április 15., szerda

Kíváncsi Szerda 130.

Ahány ember, annyi szokás. A szokások az olvasási módszerekben is változó.

Vezetsz az olvasmányaidban valamilyen rendszert, felírod-e az elolvasott/megvett, megvásárolandó könyveket?




Eszter: Én szeretek mindenről listát írni, rendszerezni, így tökéletes weboldalra találtam a moly.hu-ban, ahol mindent tudok vezetni: hogy mikor mit olvasok, mit veszek meg, mit szeretnék megvenni, mit adok el, milyen idézetek tetszettek, és még ezer más dolgot. :)


Mimicry: Vezetek, mert szeretem átlátni a dolgokat, tudni, hogy nagyjából, mit, mikorra tervezek. Ezek persze többnyire csak ötletek, nem biztos, hogy mire eljutok odáig, minden részletében tetszeni fog, sokszor írom át, húzok ki belőle, vagy pakolok be újakat, de egy alapnak mindenképp jó. Régebben teljesen hagyományos módon, papíron vezettem a listáim, vagy mondjuk a telefon jegyzetében, ami néha-néha elég kaotikussá vált, ezért is örülök, hogy rátaláltam a moly.hu-ra. Ott minden együtt van, nem tudom elhagyni, és könnyű belenyúlni a listáimba.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése